Nuori nainen katselee rennosti läppäriltä verkkokoulutusta kotonaan kuulokkeet päässä.

Ota uudistuneet työelämäkoulutukset hyötykäyttöön ja voita kuulokkeet!

Työelämän verkkokoulutuskirjaston valikoima on uudistunut oman alansa huippuvalmentajien kuukausittaisilla live-webinaareilla kuumimmista työelämäteemoista, joita et halua ohittaa! Tulevaisuuden työ ja työelämätaidot, johtaminen, vuorovaikutus, tunteet, asiakaskokemus, muutos, inklusiivisuus, hyvinvointi, teknologia, kyberturvallisuus, luovuus ja innovatiivisuus - mitä uutta sinä haluaisit oppia? Hyödynnä ilmainen jäsenetusi koulutuksiin ja voit voittaa kuulokkeet!

Ota uudistuneet satojen eurojen arvoiset koulutukset käyttöön nyt!

Kaikkien 30.11.2021 mennessä OMA+:n kautta koulutuskirjastoon rekisteröityneiden jäsenten kesken arvomme 3 kpl bluetooth-vastamelukuulokkeita (arvo 199 €), joilla saat verkkokoulutukset kuuluviin helposti missä ja milloin vain!

Rekisteröityminen käy helposti OMA+:n kautta kohdasta Webinaarit ja koulutukset.
Arvonnan säännöt

Syksystä 2021 lähtien mukana digitaalisen oppimisen edelläkävijän Eduhousen valikoimassa ovat myös MySpeakerin innostavien huippupuhujien kuukausittaiset live-webinaarit

Oman alansa asiantuntijavalmentajien puhuttelevista verkkokoulutuksista maksaisit normaalisti satoja euroja per valmennus - nyt pääset käsiksi näihin kaikkiin ja tuhansiin muihin koulutuksiin vain 18 euron vuosijäsenmaksullasi.

Tartu siis tilaisuuteen!

Tutustu uusiin MySpeaker-puhujiin

Tomi Kaukinen

MySpeaker-puhuja, yrittäjä Tomi Kaukinen on energinen, innovatiivinen eikä pelkää päättömiäkään haasteita. Hän puhuu suoraan ja samalla rohkaisten kuulijoita ottamaan tarvittavat askeleet kohti unelmia, tavoitteita ja työskentelytapojen parantamista. Burnoutin itsekin kokeneena hän nostaa kaunistelematta esiin omien esimerkkien kautta muillekin tutut työskentelyn kipukohdat ja aikasyöpöt, sekä toimivat keinot parempiin työtapoihin. Katso Tomin Modernin työelämän haasteet ja supervoimat -webinaari!

Elina Hiltunen

MySpeaker-puhuja, tietokirjailija Elina Hiltunen on listattu Forbesissa yhdeksi maailman 50 huippunaisfuturistiksi. Hän väitteli vuonna 2010 Aalto yliopiston kauppakorkeakoulusta aiheenaan heikot signaalit organisaation tulevaisuusoppimisessa. Elina on yksi puhuja-alan suosituimmista ja kysytyimmistä nimistä. Hän innostaa ja herättelee tulevaisuuden eri aihealueisiin mm. megatrendeihin, teknologia- ja kuluttajatrendeihin, heikkoihin signaaleihin ja ennakoinnin menetelmiin. Laita ylös Elinan seuraava koulutus: Heikot signaalit auttavat kurkistamaan tulevaisuuteen

Tero Karhu

Ex-ammattilaisjalkapalloilijan, nykyisen juontaja-toimittajan ja MySpeaker-puhujan Tero Karhun ääni on tuttu monille jalkapalloselostuksista ja tunnetaan tv:stä urheilutuotantojen ohella myös Huomenta Suomi- ja Puoli seitsemän -ohjelmista. Teron motivoiva valmennus nostaa tiimihenkeä sekä syventää vuorovaikutusta – kitaramusiikin säestämänä. Teron ydinosaamiseen kuuluvat myös luovat prosessit sekä niissä toimivimmat työskentelytavat tuottavan ryhmädynamiikan takaamiseksi. Lue lisää Teron Meidän jengi -livewebinaarista!

Iida Mäkikallio

MySpeaker-puhuja, Iida Mäkikallio (PsM) on tunnetaitoihin, ihmisten välisiin suhteisiin ja motivaatioon perehtynyt psykologi, valmentaja ja puhuja. Iida puhuu ajatuksia herättävästi siitä, miksi tunneäly on välttämätön taito tulevaisuuden työelämässä ja millaisin keinoin sitä voidaan kehittää. Hänellä on laaja ymmärrys siitä, mistä psykologisesti turvallinen, rohkea, luottamuksen kulttuuri syntyy ja miten sitä voidaan tukea. Iida haluaa auttaa ihmisiä matkalla kohti merkityksellistä elämää ja luoda maailmaa, jossa ihmiset rakastavat sitä mitä tekevät. Hän yhdistää ihmisosaamistaan laajempaan systeemiseen näkökulmaan organisaatioista ja soveltaa tieteellistä osaamistaan elävästi arkielämän tilanteisiin. Kurkkaa Iidan seuraava livelähetys Tunneäly tulevaisuuden työn avaintaitona

Eduhouse MySpeaker logo

Yhteistyössä digitaalisen oppimisen edelläkävijä Eduhouse ja puhujatoimisto MySpeaker.

Sinua voisi kiinnostaa myös nämä: