Perjantaina 25.6. asiakaspalvelumme on keskikesän tunnelmissa ja suljettuna. Leppoisaa juhannusta!

Verkkokoulutuskirjastoa voit käyttää missä ja milloin vain

Mikä työelämän verkkokoulutuskirjasto? Osallistu lyhyisiin infoihin ja ota uusi jäsenetu käyttöösi!

Olet ehkä jo huomannut uuden jäsenetusi, työelämän verkkokoulutuskirjaston, mutta aprikoit vielä, kannattaako palvelu ottaa käyttöön. Olet ehkä jo rekisteröitynyt, mutta käyttö on vielä ollut vähäistä. Tai ehkä haluat saada uusia ideoita, minkä koulutuksen kimppuun seuraavaksi kävisit! Työelämän verkkokoulutuskirjasto tuo käyttöösi tuhansia koulutuksia osaamisesi kehittämiseen ja työelämätaitojen ylläpitämiseen jäsenmaksun hinnalla.

Järjestämme kesäkuussa kaksi lyhyttä infoa, jossa esittelemme yhdessä palvelun tuottajan, Eduhousen, kanssa verkkokoulutuskirjaston toiminnallisuuksia sekä sisältöjä. Infot tallennetaan ja ne ovat myöhemmin katseltavissa myös jäsenten OMA+-palvelussa.

Valitse sinua kiinnostava teema ja ilmoittaudu mukaan!

• Peruskäyttö & palvelun ominaisuudet: tiistai 15.6. klo 15-15:30

Tässä infossa kerromme, mikä on työelämän verkkokoulutuskirjasto ja miten saat otettua tämän jäsenedun käyttöösi. Käymme läpi palvelun eri ominaisuuksia ja opit mm. miten hyödynnät suorittamiesi koulutusten todistuksia sekä miten laadit itsellesi opintosuunnitelman, teet muistiinpanoja tai lataat itsellesi koulutusmateriaaleja. Infossa keskustelevat Tea Korpi Eduhouselta sekä Mirva Puranen YTK-Yhdistyksestä.

• Verkkokoulutuskirjaston sisällöt​​​​​​​: perjantai 18.6. klo 12-12:30

Tässä infossa paneudumme verkkokoulutuskirjaston sisältöihin. Opastamme sinua etsimään kirjastosta kiinnostavia koulutuskokonaisuuksia ja annamme vinkkejä suosituista koulutuksista. Esittelemme myös kouluttajia, sekä parhaillaan ajankohtaisia koulutuksia. Infossa keskustelevat Annamari Heimonen Eduhouselta sekä Mirva Puranen YTK-Yhdistyksestä.

Miten infowebinaariin osallistutaan:

1. Ilmoittaudu webinaariin yllä olevista linkeistä.
  2. Ilmoittautumiseen tarvitset sähköpostiosoitteesi, johon saat vahvistuksen ja osallistumislinkin.
    Muista hyväksyä webinaarialustan GDPR-asetukset ja sähköpostiviestit (GDPR terms and conditions & future communications), jotta saat sähköpostiisi vahvistuksen ilmoittautumisesta ja linkin webinaariin. Linkillä pääset liittymään webinaariin suoraan selaimesta tietokoneella tai mobiililaitteella. Jos vahvistusviestiä ei kuulu, tarkistathan myös roskapostikansion. Jos et saanut vahvistusviestiä ja linkkiä, ilmoittaudu uudelleen.
  3. Suosittelemme käyttämään sekä ilmoittautuessa että webinaariin osallistuessa selaimena joko Mozilla Firefoxia tai Google Chromea. Webinaariin osallistuessa varmistathan, että internet-yhteytesi on hyvä ja suljet muut ohjelmat taustalta.

Mitä jos et pääse mukaan livenä?

Tallenteet ovat katsottavissa OMA+:ssa vuoden 2021 loppuun. Pidätämme oikeuden muutoksiin.

Psst!

Työelämän verkkokoulutuskirjaston palveluntarjoaja Accountor Eduhouse yhdistää voimansa Wistec Trainingin kanssa! Lähitulevaisuudessa verkkokoulutuskirjaston koulutusvalikoima siis laajentuu entisestään, ja jäsenemme pääsevät nauttimaan entistä paremmasta koulutuspalvelusta.

Tuhansia koulutuksia jäsenmaksun hinnalla

Työelämän verkkokoulutuskirjasto tuo käyttöösi tuhansia koulutuksia osaamisesi kehittämiseen ja työelämätaitojen ylläpitämiseen. YTK-Yhdistyksen jäsenille ilmaisen palvelun tuottaa digitaalisen oppimisen edelläkävijä Eduhouse. Palvelu on saatavissa jäsenmaksun hinnalla vain YTK-Yhdistyksen jäsenille (palvelun normaali hinta 109 €/kk). Saat edun käyttöösi rekisteröitymällä OMA+ -palvelussa kohdassa Webinaarit ja koulutukset.