Optimal Performancen Joni Jaakkola

Luentosarja jäsenillemme starttaa: hyvinvoinnin ja energisen arjen kivijalat haltuun Joni Jaakkolan johdolla

Hyvinvointiin ja jaksamiseen liittyvät palvelut ovat meiltä eniten toivottujen jäsenetujen joukossa. Vuosi 2022 tuokin mukanaan uusia etuja ja palveluita ja haastamme sinut kanssamme Työelämäkuntoon!

Starttaamme vuoden neljällä luennolla, joissa hyvinvoinnin moniottelija, valmentaja ja tietokirjailija, Optimal Performancen Joni Jaakkola johdattelee kokonaisvaltaisen hyvinvoinnin ja elämäntapamuutoksen polulle. Luennoilla saat tuhdin katsauksen sekä teoriaa että matalan kynnyksen arkisia vinkkejä, joiden avulla voit tarttua toimeen vaikka heti luennon päätyttyä. Luentojen sisällöt vaihtelevat eri teemoilla ravinnon, liikunnan, palautumisen ja energisen arjen rakentamisen välillä.

Vuoden ensimmäisellä luennolla 20.1. klo 9.00 alkaen kuulemme unen ja palautumisen tärkeimmistä kulmakivistä. Hyvälaatuinen ja riittävä yöuni on yksi tärkeimmistä hyvinvoinnin kulmakivistä. Toisin kuin moni muu hyvinvointia edistävä asia, hyvä uni ei välttämättä synny vain päättämällä laittaa silmät kiinni illalla vaan edellyttää oikein asioiden säännöllistä tekemistä. Kun hyvään uneen liittää mukaan valveillaoloajan voimavaroja edistävän palautumisen, on sinulle hyvä työkalupakki kehon ja mielen akkujen lataamiseen. Tule luennolle mukaan kuuntelemaan miten hyvä uni ja palautuminen syntyvät. Luento kestää noin 45 minuuttia.

Ilmoittautumislinkki lähetetään sähköpostitse kaikille YTK-Yhdistyksen jäsenille noin viikkoa ennen luentoa. Lisäksi luentojen tallenteet löytyvät OMA+ -palvelusta vuoden 2022 ajan.

Lisää myös alkuvuoden muut luennot jo kalenteriisi!

• 3.2.2022 klo 9.00 Ravinnon ja syömisen tärkeimmät kulmakivet - teoriaa ja konkreettisia työkaluja

• 17.2.2022 klo 15.00 Treenin, liikunnan ja aktiivisuuden tärkeimmät kulmakivet - teoriaa ja konkreettisia työkaluja

• 3.3.2022 klo 15.00 Miten teet elämäntaparemontin ja saavutat tuloksia, jotka pysyvät?

Psst! Vuoden 2022 aikana järjestämme yhteistyössä Optimal Performancen kanssa kaiken kaikkiaan kahdeksan luentoa, joista loput neljä nähdään alkusyksystä.

Muista uusista #Työelämäkuntoon2022 eduista kerromme lisää tammikuussa, joten seurailethan viestintäämme!

Sinua voisi kiinnostaa myös:

Haastavien aikojen keskellä on hyvä välillä rauhoittaa mieltä ja kehoa ilmaisen mindfulness-verkkokurssin parissa.

Kaipaatko lempeää liikettä, haastetta kunnon kohottamiseen tai apua painonpudotukseen? Hyödynnä liikunnalliset ja terveyttä edistävät jäsenedut!