LinkedInistä vauhtia ja suuntaa uralle ja työnhakuun

Suomessa LinkedIniä käyttää jo noin 1,6 miljoonaa henkilöä. Vain pieni osa heistä on niin sanottuja aktiivikäyttäjiä, ja loput seurailevat sivusta tai ovat kenties tehneet profiilin alulle, mutta homma on jäänyt siihen.

LinkedInissä aktivoitumiselle on kuitenkin monia hyviä syitä: voit löytää uusia yhteistyökumppaneita ja asiakkaita, rakentaa asiantuntijamielikuvaasi ja siten laajentaa mahdollisuuksiasi työelämässä tai löytää vaikkapa uuden työpaikan - onpa kuulunut ystävyyksiäkin syntyneen.

Mikä tavoitteesi ja tilanteesi onkaan, työelämän verkkokoulutuskirjastosta löydät omaan LinkedInin käyttöösi sopivan koulutuksen ja opit hyödyntämään LinkedIniä siten, että sen käyttö tukee tavoitteitasi työelämässä.

LinkedIn-koulutukset ovat jäsentemme kestotoiveita. Nyt niitä on tarjolla useampia jäsenyyteesi kuuluvassa työelämän verkkokoulutuskirjastossa!

LinkedIn perusteet ​​​​​​​

Tässä koulutuksessa saat laajan katsauksen LinkedInin eri toiminnallisuuksiin. Tämä onkin sinulle, joka et vielä tiedä palvelusta kovinkaan paljon, ja haluat laajentaa ymmärrystäsi ja saada tukea palvelun käyttöön tai käytön aloittamiseen. Kouluttajana toimii monelle eri sosiaalisen median kanavista tuttu WebOpettaja Esa Riutta.

LinkedIn Rekrytoinnin perusteet

Tässä koulutuksessa tutustutaan Esa Riutan johdolla LinkedInin käyttöön rekrytoinnin näkökulmasta. Mukana on kuitenkin myös hyödylliset osiot työnhakijalle työpaikkojen löytämisestä ja hakemisesta LinkedInissä, sekä LinkedInin maksullisten versioiden hyödyntämisestä työnhaussa. Koulutus avaa LinkedInissä tapahtuvan rekrytoinnin perusteita, ja voi olla työnhakijalle mielenkiintoista tietoa myös muilta osin.

Lue lisää!

Ystävänpäivänä 14.2. klo 9-12 on tarjolla myös hieman pidempi etäkoulutus asiantuntijaviestinnästä ja asiantuntijuuden rakentamisesta sosiaalisessa mediassa. Koulutus on tarkoitettu kaikille, jotka tekevät asiantuntijatyötä omalla persoonallaan.

Se sopii myös loistavasti alanvaihdosta haaveilevalle tai urallaan etenemistä suunnittelevalle. Ilmoittautuminen on nyt käynnissä!

Koulutus on YTK Työelämän jäsenille maksuton. Osallistuaksesi sinun tulee olla rekisteröitynyt työelämän verkkokoulutuskirjaston käyttäjäksi.

Lue lisää ja ilmoittaudu!

Katsellaksesi koulutuksia, sinun tulee olla rekisteröitynyt verkkokoulutuskirjaston käyttäjäksi. Jos olet jo käyttäjä, kirjaudu sisään ja klikkaa suoraan koulutuksiin yllä olevista linkeistä. Jos et vielä ole rekisteröitynyt palveluun, voit tehdä sen YTK:n täysjäsenten OMA+-palvelussa (Webinaarit ja koulutukset).

Tutustu myös usein kysyttyihin kysymyksiin ja vastauksiin Linkedinin käytöstä.