mobiilinäyttö lähikuva somesovelluksista

Kysy ja opi rekrytoinnin ammattilaisilta suorahaun salaisuuksista!

Suorahaku eli headhunting ei ole enää vuosiin ollut vain johdon rekrytointiin keskittyvää, vaan sen avulla yhä useampi löytää uuden työn. Mutta mitä tapahtuu suorahakutoimeksiannon konepellin alla? Ketä suorahaulla tavoitellaan? Miten sopivat ehdokkaat löytyvät ja mistä? Miten voin itse päätyä suorahakukonsultin haaviin? Suorahaku mietityttää myös monia jäseniämme, joten järjestämme Kysy rekrytoijalta IG-liven 12.5. klo 11. Lähetä ennakkokysymyksesi ja tule mukaan linjoille!

Lähetä tästä meille oma kysymyksesi suorahausta ja liity seuraamme Instagramin live-lähetykseen YTK-Yhdistyksen tilillä torstaina 12.5. klo 11–12.

Livessä keskustelemassa ja kysymyksiin vastaamassa ovat suorahakukonsultti Johanna Valovirta Taito Researchiltä sekä kehityspäällikkö Mirva Puranen YTK-Yhdistyksestä.

Johanna Valovirta suorahakukonsultti henkilökuva

Johanna on suorahakukonsultti pedagogisella twistillä. Suorahaun ajatellaan monesti olevan jotain mystistä ja salaperäistä. Pohjimmiltaan siinä on tarkoitus löytää sekä kandidaatille että asiakkaalle se oikea työpaikka tai osaaja avoimen vuoropuhelun avulla. Johanna nauttii konsulttiroolissa siitä, että pääsee toimimaan useilla toimialoilla hyvin vaihtelevissa hauissa.

Mirva Puranen kehityspäällikkö YTK-Yhdistys

Mirva työskentelee yhdistyksen palvelukehityksen parissa. Hänen tavoitteenaan on, että yhdistyksen jäsenet saavat monipuolista tukea, tarvitsi sitten apua työnhaussa, osaamisen päivittämisessä tai hyvinvoinnin kohentamisessa. Mirvan missio on rohkaista ja kannustaa ihmistä eteenpäin erilaisissa työelämän käänteissä – lempeästi ja inhimillisesti.

Sinua voisi kiinnostaa myös: