Alma Talent Kirjat YTK-Yhdistys jäsenetu marras-joulu

Joulun fiksuimmat kirjapaketit itsellesi tai pukinkonttiin nyt -20 %!

Jäsenetusi Alma Talentin kirjakauppaan sisältää bisneksen, sijoittamisen, kasvun ja itsensä kehittämisen kirjoja Suomen eturivin kustantajilta - juuri silloin, kun sinulla on hetki aikaa itsellesi ja uusille ideoille ja ajatuksille. Hyödynnä jäsenetusi ja hanki jouluksi fiksua kirjallisuutta - itsellesi tai lahjaksi!

Katso tästä joulun fiksuimmat lahjavinkit pukinkonttiin tai ihan vain itsellesi -20 %:n alennuksella!

Kiinnostus sijoittamiseen jatkaa kasvuaan ja tällä viikolla ilmestyi erinomainen lahjaidea syksyn valmistuville tai pukinkonttiin: Merja Mähkän Rahastokirja vasta-alkajille. Rahastot ovat parhaiten aloittelijalle sopiva tapa sijoittaa. Riittää kun sijoittajaksi haluavalla on kymppi rahaa. Ne ovat myös mainio tapa säästää vaikkapa lapselle tulevaisuutta varten. Sijoittamista ei ole koskaan tehty näin helpoksi!

Toinen kiinnostava uutuus on Puskurityö - Vaurastumista, vaihtelua, valinnanmahdollisuuksia, joka käsittelee erilaisia työnteon tapoja, kuten palkkasuhdetta yhteen ja useaan työnantajaan sekä (kevyt)yrittäjyyttä ja näiden yhdistelmiä, mutta myös työn mielekkyyttä, motivaatiotekijöitä ja työssäjaksamista. Juha T. Hakalan kirja Uteliaisuus - miksi ”miksi” on tärkeä kysymys, pureutuu uteliaisuuden salaisuuksiin. Siinä kerrotaan aivotutkijoiden uusimmista löydöistä sekä tutkimuksista, jotka paljastavat uteliaisuuden kerrassaan merkittäväksi tekijäksi yritysten menestyksen taustalla.

Kevään uutuuskirjat on myös julkistettu ja ne löydät kirjaluettelosta: Alma Talent | kirjat ja sisältöpalvelut | 1-2022 by Alma Talent - Issuu

YTK-Yhdistyksen jäsenenä saat tänä vuonna kaikista painetuista kirjoista 20 %:n alennuksen.

Tilaa itselle tai lahjaksi jäsenen etukoodilla Alma Talentin verkkokaupasta

Alma Talent Kirjat -sovelluksen jatkuvasti päivittyvä ääni- ja e-kirjavalikoima sekä podcastit on myös mahdollista tilata haluamallesi jaksolle edulliseen jäsenhintaan. Tilausmahdollisuus on voimassa vuoden 2021 loppuun ja tilauksen voi toistaa, jos haluat vuoden aikana ottaa useamman etuhintaisen pätkän.

Uutta kohti uusin tiedoin ja taidoin!

Sinua voisi kiinnostaa myös: