Hyödynnä uusi jäsenetusi: -15 % auton vuokrauksesta talven matkoille

Suunnitteletko jo joulun get-awayta tai talvilomaa? Hyödynnä vastuullinen ja vähäpäästöinen vaihtoehto ja lähde turvalliselle omatoimimatkalle vuokra-autolla! Nyt saat uutena jäsenetuna −15 % Green Motion -autonvuokrauksesta Suomessa. Suurimman edun saat, kun teet varauksen hyvissä ajoin - toimi siis heti!

autotie talvisessa metsässä lintuperspektiivistä

Meillä on taas ilo tarjota sinulle upouusia jäsenetuja, joilla saat säästöä niin arkeen kuin vapaa-aikaan! −15 % autonvuokrausedun saat kaikista Green Motion -toimipisteistä Suomessa ja etu on voimassa kaikkina vuodenaikoina, myös sesonkina.

Alennus koskee kaikkia autoluokkia ja lisäksi Minileasing-sopimuksia (tiedustelut: reservations@greenmotion.fi).

Hae jäsenetukoodisi OMA+:sta ja varaa autosi osoitteesta www.greenmotion.fi syöttämällä koodisi Tarjouskoodi-kenttään. Etukoodilla saat alennuksen aina olemassa olevasta päivän hinnasta.

Aikainen varaaja nappaa suurimman edun

Suurimman edun saat, kun varaat autosi hyvissä ajoin ennen matkaasi. Nopeus ja ennakointi on siis vuokra-autoillessa valttia!

Green Motion logo autonvuokraus jäsenetu -15 % YTK-Yhdistys

yhteistyössä Green Motion Car and Van Rental Suomi