mies laittaa rahaa säästöön läppärin äärellä tytär sylissään

Harmittaako huimat sähkönhinnat? Kilpailuta kimpassa ja säästä!

Sähkön markkinahinnat ovat korkealla, mutta kimppakilpailutuksella voit silti saada merkittäviä säästöjä sähkölaskuusi! Lue lisää - nyt käynnistyy kilpailukierros ajalle 15.1.-15.3.2022!

YTK-Yhdistyksen jäsenenä sinulla on mahdollisuus saada merkittäviä arjen säästöjä esimerkiksi sähkölaskuissa, kun kilpailutat sähkösopimuksesi kimpassa muiden jäsenten kanssa! Yhteisellä volyymilla saadaan edullisemmat hinnat, joten pienelläkin sähkönkulutuksella on merkitystä. Edellisiin kilpailutuksiin on osallistunut jo lähes 3000 jäsentä. Kimpassa jäsenet ovat saaneet vähintään 20 % edullisemman hinnan verrattuna Energiaviraston tilastoimaan tarjoustasoon.

Sähkön kilpailutuskierrokset toistuvat aina 2 kuukauden välein: 15.1. käynnistyy kierros, joka jatkuu 15.3.2022 asti.

Mahdolliset tiedustelut pyydetään osoitteeseen info@porukassa.fi.

​​​​​​​Näin osallistut:

1. Kirjaudu OMA+ -palveluun.  Jos et vielä ole jäsen, voit liittyä tästä!
  2. Klikkaa OMA+:n Jäsenedut - Sähkön kilpailutus -ilmoittautumissivulle, tutustu huolella lisätietoihin ja ohjeisiin. Täydennä tietosi ja valitse lopuksi Kilpailuta.​​​​​​​
    Voit osallistua vaikka sinulla olisi voimassa määräaikainen sopimus. Nyt käynnissä olevalla kilpailutuskierroksella kilpailutetaan toistaiseksi voimassaolevat sähkösopimukset sekä ne määräaikaiset, jotka päättyvät 30.4.2022 mennessä. Muut määräaikaiset sopimukset kootaan yhteen määräajan päättymisen perusteella ja huomioidaan automaattisesti seuraavalla sopivalla kilpailukierroksella. Tällöin saat kilpailuaikataulusta tiedotteen sähkösopimuksesi määräajan lähestyessä loppuaan.
  3. Osallistu 15.3.2022 klo 12 mennessä.
    Osallistuminen on maksutonta, eikä sido osallistujaa mihinkään. Osallistuttuasi saat yhteistyökumppaniltamme (info@porukassa.fi) vahvistuksen sähköpostiisi, että olet mukana kilpailutuksessa. Tarkistathan myös roskapostikansion. Mahdolliset tiedustelut pyydetään edellä mainittuun sähköpostiosoitteeseen.
  4. Osallistumisajan päätyttyä (15.3.2022.) tarjouslaskenta alkaa.
    HUOM! Määräaikaisella sopimuksella ilmoittautuneet huomioidaan automaattisesti heti seuraavalla sopivalla kilpailukierroksella, ilmoittamasi määräajan päättymisajankohdan mukaan.
  5. Yhteistyökumppani (info@porukassa.fi) tiedottaa tuloksesta sinulle sähköpostitse noin 3 päivän kuluttua kilpailutuksen päättymisestä.
  6. Kun saat tiedon kilpailutuksen tuloksesta, sinun tulee erikseen vahvistaa, otatko kilpailutetun sopimuksen käyttöösi annetuilla ehdoilla.
    ​​​​​​​Saat sähköpostiisi erilliset ohjeet vahvistamiseen Porukassa.fi:sta.

Tutustu kilpailutukseen ja lue lisää!​​​​​​​

Porukassa.fi yhteiskilpailutukset YTK-Yhdistys

Yhteistyökumppani: FriendsIn Oy on vuoden 2020 alussa liiketoimintansa aloittanut start-up yritys, joka on tuonut markkinoille joukko-ostamisen mahdollistavan alustan www.porukassa.fi.

Henkilötietojen käsittelystä vastaa yhteistyökumppanimme FriendsIn tietosuojaselosteen mukaisesti.

Sinua voisi kiinnostaa myös: