ennakoiva urasuunnittelu pohdiskeleva työnhakija katsoo ikkunasta YTK-Yhdistys Tuleva Suunta webinaari kysymykset ja vastaukset

Ennakoiva urasuunnittelu – mitä se on? Katso webinaarimme ja usein kysytyt kysymykset!

Ennakoiva urasuunnittelu on uudenlainen näkökulma muuttuvassa työelämässä pärjäämiseen ja tulevaisuudenkestävyyden rakentamiseen. Nopeasti muuttuva työelämä ja yllättävät työelämän muutokset pakottavat meidät jokaisen löytämään uusia keinoja varautua muutoksiin. Apukeinot ja työkalut varautumiseen ja uudenlaisten mahdollisuuksien löytämiseen voivat löytyä ennakoivasta urasuunnittelusta. Lue lisää ja katso webinaaritallenne sekä usein kysytyt kysymykset!

Kiinnostaako ennakoiva urasuunnittelu? Hienoa! Ehkä olet jo kuullut siitä, osallistunut webinaariimme tai valmennukseemme tai haluaisit oppia lisää. Tuleva Suunta -webinaarimme ja etäverkkovalmennuksemme sai hienon vastaanoton jäsenten keskuudessa. Monet pohtivat samoja asioita kuin webinaariin ja valmennuksiin osallistujatkin. Siispä kokosimme kaikkien saataville webinaarin paljon puhutut aiheet, kysymykset ja kouluttajamme Henna Ojalan neuvot niihin.

Lue webinaarimme kootut kysymykset ja vastaukset!