Lähde mukaan, tule työelämäkuntoon 2022

Haastamme sinut vuonna 2022 tekemään tavaksi tottumuksia, jotka auttavat sinua voimaan paremmin. Lähde siis mukaan, tullaan yhdessä Työelämäkuntoon!

Työelämäkunto on kokonaisvaltaista kehon ja mielen hyvinvointia sekä ammatillisen osaamisen synnyttämää työn mielekkyyttä, jonka avulla pysyt virkeänä kiinni työelämässä. On tutkittu, että työ on yksi ihmiselle eniten merkityksellisyyttä tuottavia asioita. Joten kun voi hyvin ja viihtyy työssä, voi hyvin luultavasti muutenkin elämässään. Työelämäkunnon kehittäminen auttaa myös työyhteisöäsi ja muita elämäsi sidosryhmiä voimaan paremmin. Kun sinä voit paremmin, kaikki ympärilläsi voivat paremmin.

Kokosimme sinulle kasan jäsenetuja ja vinkkejä, joiden avulla kehität työelämäkuntoasi!

Mies tekee pistoolikyykyn lumessa

Seuraa ohjeita ja tule mukaan!

1-2-3 Ymmärrä, opettele, tee tapoja!

Ymmärrä

Muutoksen lähtökohtana on ymmärrys siitä, mihin suuntaan omaa tekemistä pitäisi lähteä kehittämään. Kuuntele itseäsi ja havainnoi ympäristöäsi:

"

• 4T Summit – Tunteet, taidot, työelämä ja tulevaisuus -tapahtumassa mm. Perttu Pölönen ja Henkka Hyppönen auttavat sinua ymmärtämään, mitkä taidot työelämässä onnistumisen kannalta ovat tärkeitä juuri nyt ja miten voit jaksaa alati muuttuvassa työelämässä paremmin. Lue lisää ja katso tallenne!
    • Lisää huippupuhujien luentoja löydät Työelämän verkkokoulutuskirjastosta, jonka käyttö sisältyy täysjäsenyyteen veloituksetta! Katso ohjeet ja hyödynnä etusi!
    • Puhti terveystarkastus kertoo, miten elimistösi voi ja miten voisit edistää omaa jaksamistasi. Osta Puhti-tutkimus helposti verkosta ja hyödynnä jäsenetusi Mehiläisen laboratorioissa ympäri Suomen! Katso lisää ja lunasta etusi!
    Opettele

Kun tiedät suunnan, hae täsmäoppia tarvitsemiisi taitoihin:

"

• Työelämän verkkokoulutuskirjasto tuo käyttöösi tuhansia koulutuksia kattavasti erilaisiin työelämässä tarvittaviin taitoihin. Tarvitset sitten opetusta Excelin saloihin tai johtamiskäytäntöihin, täältä sitä varmasti löydät! Tämä normaalisti 147 €/kk maksava palvelu on täysjäsenille ilmainen!

• Optimal Performancen Joni ja Kaisa Jaakkola opastavat sinut fiksun elämäntaparemontin tielle 8 luennon avulla. Luvassa on sekä ymmärrystä parantavaa teoriatietoa että pitkä lista konkreettisia arjen sekaan mahtuvia vinkkejä.

• Alma Talentin kirjoista löydät monipuolisen skaalan kirjoja työelämätaitojen ja hyvinvoinnin tueksi, sekä diginä että painettuna. Jäsenetuna saat äänikirjat hintaan 9 €/kk tai painetut kirjat -20 % alennuksella vuoden 2022 loppuun saakka. Lunasta etusi OMA:sta!

Tee tapoja

Muutos ei synny muuttamalla, vaan tekemällä uusista opeista mahdollisimman pian tapoja. Nappaa edut arkeesi:

Mukana Janni Hussi sekä Kaisa ja Joni Jaakkola

Janni Hussi

Janni Hussi tuli tunnetuksi fitnessmallina ja sporttimaailman somevaikuttajana. Nykyään hän juontaa aamuradiota ja näyttelee tv-sarjassa. Uusimpia aluevaltauksia on animaatioelokuvan duppaus.

Millainen on Jannin työelämäkunto?

Mitä liikuntaneuvojaksi aikanaan kouluttautunut energiapakkaus ajattelee uusien taitojen opettelusta ja osaamisen kehittämisestä?

Kaisa Jaakkola Optimal Performance

Haastattelimme tietokirjailija ja hyvinvointivalmentaja Kaisa Jaakkolaa ja selvitimme, miten hän kokee oman työelämäkuntonsa tällä hetkellä. Lue lisää ja katso ilmaiset hyvinvointiluennot!

Joni Jaakkola Optimal Performance

Kysyimme myös kuntosaliyrittäjä, hyvinvointivalmentaja, luennoitsija ja tietokirjailija Joni Jaakkolalta, minkälainen on hänen oma työelämäkuntonsa. Mitkä ovat Jonin omat oivallukset, haasteet ja täsmävinkit? Katso haastattelu ja webinaaritallenteet!

Muista myös:

Liity Suomen suosituimpaan työttömyyskassaan ja viimeistele huippuratkaisu täysjäsenyydellä, josta saat ansioturvan kylkeen lisäetuja työelämään ja vapaa-aikaan. Kokonaispaketti maksaa vain 137 € vuodessa!

Lue lisää!