Lähde mukaan, tule työelämäkuntoon 2022

Pääsetkö kyykkyyn? Voisiko kengännauhojen sitominen olla vähän helpompaa? Pidätkö illalla viimeisenä ja aamulla ensimmäisenä kiinni kännykästä? Mietitkö, edustaako suuhusi laittamasi ruoka hidasta vai nopeaa ruokakulttuuria? Mahtavaa, jos vastasit ainakin osaan kyllä! Meillä on juuri sinulle sopiva haaste!

YTK-Yhdistys haastaa sinut vuonna 2022 tekemään tavaksi tottumuksia, jotka auttavat sinua voimaan paremmin. Lähde siis mukaan, tullaan yhdessä Työelämäkuntoon!

Parempi kunto, virkeämpi mieli ja oikea ravinto parantavat oloasi niin vapaalla kuin työelämässäkin. On tutkittu, että työ on yksi ihmiselle eniten merkityksellisyyttä tuottavia asioita. Joten kun voi hyvin työssä, voi hyvin luultavasti muutenkin elämässään. Työelämäkunnon kehittäminen auttaa myös työyhteisöäsi ja muita elämäsi sidosryhmiä voimaan paremmin. Kun sinä voit paremmin, kaikki ympärilläsi voivat paremmin.

Jäsentoive

Palautuminen, uni, stressinhallinta, ravitsemus, painonpudotus, arkiaktiivisuus, elämäntapamuutos, treeniohjeet... Hyvinvointiin ja jaksamiseen liittyvät palvelut ovat jäsenkyselyidemme mukaan eniten toivottujen jäsenetujen joukossa. Työelämäkunnon kehittäminen on meistäkin kivaa ja jäsenten toiveiden toteuttaminen on meille erityisen tärkeää!

Mies tekee pistoolikyykyn lumessa

1-2-3 Ymmärrä, opettele, tee tapoja!

Ymmärrä

Aloita Puhti-terveystarkastuksesta, jotta saat käsityksen oman terveytesi tilasta. Yhdistyksen jäsenenä saat tutkimukset -15  % alennuksella. Suosittelemme sinua tekemään Puhti-testin vuoden alussa ja lopussa, jotta tiedät myös terveydessäsi tapahtuneet muutokset.

Puhti-terveyspaketti

Puhti-terveystarkastus kertoo, miten elimistösi voi ja miten on mahdollista edistää omaa jaksamista. Osta Puhti-tutkimus helposti verkosta ja hyödynnä 15 % jäsenetu Mehiläisen laboratorioissa ympäri Suomen! Katso etukoodi OMA+:sta ja lunasta etusi! HUOM: Superetu -20 % voimassa 13.-31.1.2021!

Opettele

Osallistu Optimal Performancen Joni ja Kaisa Jaakkolan luennoille vuoden aikana. Ensimmäiset luennot järjestetään tammikuussa verkossa Joni Jaakkolan  johdolla. Voit palata sisältöihin OMA+ -palvelussa koko vuoden ajan. Luvassa on sekä ymmärrystä parantavaa teoriatietoa että pitkä lista konkreettisia arjen sekaan mahtuvia vinkkejä.

Luentojen ajankohdat ja teemat

• Unen ja palautumisen tärkeimmät kulmakivet - teoriaa ja konkreettisia työkaluja 20.1.2022 klo 9
  • Ravinnon ja syömisen tärkeimmät kulmakivet - teoriaa ja konkreettisia työkaluja 3.2.2022 klo 9
  • Treenin, liikunnan ja aktiivisuuden tärkeimmät kulmakivet - teoriaa ja konkreettisia työkaluja 17.2.2022 klo 15
  • Miten teet elämäntaparemontin ja saavutat tuloksia, jotka pysyvät? 3.3.2022 klo 15

Lue lisää luennoista

Tee tapoja

Tee tapoja!

Muutos ei synny muuttamalla, vaan tekemällä uusista opeista mahdollisimman pian tapoja.

Tässä tärkeimmässä vaiheessa apunasi on kolme erinomaista kokonaisuutta:

Mikä pitää sinut Työelämäkunnossa? Testaa työelämäkuntosi, jaa vinkkisi ja voita palkintoja!

Miten sinä jaksat muuttuvassa työelämässä ja pidät itsesi vireessä? Pistä vinkkisi jakoon ja osallistu työelämäkuntoasi edistävien palkintojen arvontaan! Palkintoina Stadiumin 100 € lahjakortti, Optimal Performancen FiksuStartti 2.0 -verkkovalmennus, Puhti-terveystarkastus sekä Yogaian 6 kk jäsenyys!

Tuomme parhaat vinkin jakoon somekanavillamme, joten seuraa meitä somessa: Instagram: @ytk_yhdistys | Facebook: @ytk_yhdistys | LinkedIn: YTK-Yhdistys

Testaa työelämäkuntosi! Oletko työelämän kungfu vai onko arkirutiineissasi parannettavaa? Opi ja oivalla! Samalla pääset tuplaamaan voittomahdollisuutesi arvontapalkintoihin!

Minkälaisessa kunnossa olet, Janni Hussi?

Janni Hussi

Janni Hussilla, 30, on aina ollut monta rautaa tulessa ja niin on nytkin. Hän juontaa niin aamuradiota, televisiosarjoja kuin erilaisia tapahtumiakin, näyttelee Syke-sarjassa, on perustamassa uutta hieronta-alan yritystä, toimii sijoittajana… ja kaiken tämän lisäksi on tietysti Suomen suurimpia vaikuttajia yli 276 000 Instagram-seuraajallaan. YTK-Yhdistys nappasi Hussia hihasta ja selvitti, minkälaisessa vireessä vauhtinainen on vuoden alussa.

Janni Hussin vinkit

1. Huolehdi tasapainosta.
    Kiireisinä aikoina panosta lepoon ja lempeään liikuntaan. Älä ylikuormita kehoa rankalla treenillä.
  2. Kunnioita omaa ja muiden vapaa-aikaa.
    Työviestien ja -asioiden hoitaminen ehtii yleensä odottaa seuraavaan työpäivään. Jo pelkkä viestin näkeminen, vie ajatukset töihin ja häiritsee rentoutumista.
  3. Ole armollinen.
    24/7 ei tarvitse olla tehokas. Lepääminen ja löhöilykin kuuluvat elämään ja nollaushetkiä tarvitaan päivittäin.

Muista myös: