Etusivu Puhti-terveystarkastus
  • Täysjäsenille
  • Opiskelijajäsenille

Puhti-terveys­tarkastus

Puhti-terveystarkastuksen avulla voit selvittää terveyteesi ja jaksamiseesi liittyvät arvot yhdellä mittauskerralla. Täysjäsenenä saat 15 % alennuksen kaikista testipaketeista.

Pyöräilijä tutkii ranteessaan olevaa urheilukelloa.

Monet tekijät vaikuttavat siihen, kuinka jaksamme arjessa, työssä ja urheillessa. Esimerkiksi vitamiinitasot ja rautavarastot voivat vaikuttaa jaksamiseen. Puhti-terveystarkastus on hyvä tapa selvittää omaan terveyteen ja jaksamiseen liittyvät arvot yhdellä mittauskerralla.

Puhti on palvelu, jonka kautta voit tilata laboratoriokokeet ilman lääkärin lähetettä. Puhti-terveystarkastuksessa on mukana 30 mittaria: täydellinen verenkuva, kolesterolit, verensokeri, D-vitamiini, ferritiini, tulehdustila sekä kilpirauhasen, maksan ja munuaisten toimintaa heijastelevat tutkimukset. Saatavilla myös muita kattavia tutkimuspaketteja.

Saat 15 % alennuksen kaikista testipaketeista

Toimi näin:

1. Kirjaudu OMA+:aan ja katso etukoodi.
  2. Tee tilaus Puhdin verkkosivuilta www.puhti.fi ennen näytteenottoon menoa.
    Lisää valitsemasi testipaketti ostoskoriin, syötä etukoodi kohtaan “Lisää lahjakortti tai koodi” ja siirry tilaamaan.

Puhti lyhyesti:

Mistä lisää puhtia?

Jokainen voi olla joskus väsynyt, eikä ajoittaisesta väsymyksestä tarvitse huolestua. Vireystilamme ei pysy samanlaisena jatkuvasti. Pitkäaikainen väsymys vaatii puolestaan asian selvittämistä ja usein myös rutiinien tai elintapojen muuttamista. Arjessa ja työssä jaksamiseen vaikuttavatkin niin fyysiset kuin henkiset kuormitustekijät, joista osaan voi vaikuttaa itse. Jatka lukemista.

​​​​​​​Puhti tarjoaa parasta palvelua oman hyvinvoinnin mittaamiseen ja kehittämiseen. Puhti, viralliselta nimeltään Puhti Lab Oy, on osa Mehiläistä. Perustajien ajatuksena on edistää suomalaisten hyvinvointia ja tuoda saataville helppo tapa seurata omaa terveyttä. Puhti tekee tiivistä yhteistyötä asiakkaiden ja asiantuntevien kumppaneiden kanssa. Palvelun ja testipakettien suunnittelussa on ollut mukana useampi kokenut lääkäri. Testit tilataan verkosta ja näytteet otetaan Mehiläisen laboratorioissa 50 eri paikkakunnalla ympäri Suomen. Testit myös analysoidaan Suomessa.

Sinua saattaisi kiinnostaa myös