Puhti-terveystarkastus oman terveyden edistämisen tukena

YTK-Yhdistyksen jäsenenä saat nyt -15 % alennuksen kaikista Puhti-testipaketeista. Tule kanssamme Työelämäkuntoon 2022!

Monet tekijät vaikuttavat siihen, kuinka jaksamme arjessa, työssä ja urheillessa. Esimerkiksi vitamiinitasot ja rautavarastot voivat vaikuttaa jaksamiseen. Puhti-terveystarkastus on hyvä tapa selvittää omaan terveyteen ja jaksamiseen liittyvät arvot yhdellä mittauskerralla.

Puhti on palvelu, jonka kautta voit tilata laboratoriokokeet ilman lääkärin lähetettä. Puhti-terveystarkastuksessa on mukana 30 mittaria: täydellinen verenkuva, kolesterolit, verensokeri, D-vitamiini, ferritiini, tulehdustila sekä kilpirauhasen, maksan ja munuaisten toimintaa heijastelevat tutkimukset. Saatavilla myös muita kattavia tutkimuspaketteja.

Hyödynnä 15 % jäsenetu Puhdin tutkimuksiin!

Erikoistarjous!

Kun ostat Puhti-terveystarkastuksen 13.-31.1.2022 välisenä aikana, saat kaikista testipaketeista -20 % alennuksen!

Kirjaudu OMA+:aan ja katso etukoodi. Tee tilaus Puhdin verkkosivuilta www.puhti.fi ennen näytteenottoon menoa. Lisää valitsemasi testipaketti ostoskoriin, syötä etukoodi kohtaan “Lisää lahjakortti tai koodi” ja siirry tilaamaan.

• Kaikki tutkimukset ilman lähetettä.
  • Näytteenotossa voit käydä Mehiläisen laboratorioissa ympäri Suomen.
  • Testit analysoidaan Suomessa.
  • Tulokset saat nopeasti, yleensä jo heti seuraavana arkipäivänä.
  • Puhdin tulosraportti on selkeä ja helppolukuinen. Tulokset esitetään myös visuaalisesti viitearvoihin vertailtuna. Tulosraportilta löydät myös paljon lisätietoa oman terveyden ja jaksamisen edistämiseksi.
  • Tarvittaessa lääkärin tai hoitajan neuvonnan voi tilata erillisenä palveluna tulosraportilta.

Mistä lisää puhtia arjessa ja työssä jaksamiseen?

Jokainen voi olla joskus väsynyt, eikä ajoittaisesta väsymyksestä tarvitse huolestua. Vireystilamme ei pysy samanlaisena jatkuvasti. Pitkäaikainen väsymys vaatii puolestaan asian selvittämistä ja usein myös rutiinien tai elintapojen muuttamista. Arjessa ja työssä jaksamiseen vaikuttavatkin niin fyysiset kuin henkiset kuormitustekijät, joista osaan voi vaikuttaa itse. Jatka lukemista >>

Tietokoneen näytöllä raporttinäkymä

Jaksamiseen voivat vaikuttaa myös esimerkiksi vitamiinitasot ja kehon rautavarastot, jotka voidaan selvittää helposti laboratoriokokeilla.

Puhti logo

​​​​​​​Puhti tarjoaa parasta palvelua oman hyvinvoinnin mittaamiseen ja kehittämiseen. Puhti, viralliselta nimeltään Puhti Lab Oy, on osa Mehiläistä. Perustajien ajatuksena on edistää suomalaisten hyvinvointia ja tuoda saataville helppo tapa seurata omaa terveyttä. Puhti tekee tiivistä yhteistyötä asiakkaiden ja asiantuntevien kumppaneiden kanssa. Palvelun ja testipakettien suunnittelussa on ollut mukana useampi kokenut lääkäri. Testit tilataan verkosta ja näytteet otetaan Mehiläisen laboratorioissa 50 eri paikkakunnalla ympäri Suomen. Testit myös analysoidaan Suomessa.

Katso myös: