Jäsenetusi liikuntaan ja hyvinvointiin

Yogaia logo

Yogaia nettijooga ja -treenit

Monipuoliset nettitreenit sekä mielen- ja kehonhuoltotunnit siellä missä sinäkin – suomeksi ja englanniksi.

Jäsenetu −​​​​​​​50 % 6 kk tilauksesta (norm. 89,94 €).

• Interaktiiviset livetunnit (webcam) ja tallenteet
    • Yli 100 uutta tuntia joka viikko
    • Monipuolinen, arkeen mahtuva sisältö (5–70 min) niin kehonhuoltoon kuin kovaan treeniin, esim. pilates, jooga, keppijumppa, venyttely, core, HIIT, mindfulness, kahvakuula, taukojumppa, syvärentoutus, äitiysjooga, selkä vetreäksi, joogaa juoksijoille, Mimi & Kuku supersankarijooga jne. Toimii selaimella, iPhonella/iPadilla, Android-laitteilla ja AppleTV:llä.
    • Edun voi käyttää kerran.

Uusi ilmainen jäsenetu 2022: jäsenillemme räätälöity hyvinvointiohjelma

• Ylläpidä ja paranna hyvinvointiasi! Hyvinvointiohjelma koostuu videoista, joista saat vinkkejä onnistuneeseen elämäntapamuutokseen ja siihen, kuinka saada paras hyöty irti ohjelmasta, sekä erilaisista ohjatuista tunneista. Kokeile erilaisia tunteja keskellä työpäivää tai vapaa-ajalla ja löydä suosikkisi!
    • Hyvinvointiohjelman löydät OMA+:ssan Webinaarit ja koulutukset -osion Tallenteista.

Katso tarkemmat ohjeet edun lunastamiseen OMA+-palvelusta.

Keventäjät logo

Keventäjät ja Keventäjät Kotitreeni

−​​​​​​​20 % puolen vuoden ja vuoden Keventäjät- ja Keventäjät Kotitreeni -jäsenyyksistä

Keventäjien jäsenenä käytössäsi ovat kaikki työkalut, asiantuntijatieto ja tuki, joilla onnistut painonpudotuksessa terveellisesti ja kestävästi. Saat käyttöösi mm. yksilöidyn ruokapäiväkirjan, liikuntaohjelman, pääsyn yhteisön keskustelupalstoille, reseptejä, ateriaehdotuksia ja paljon muuta.

Keventäjät tuo nyt myös personal trainerin kotiisi. Uudessa Kotitreenipalvelussa voit seurata suurta määrää treenivideoita. Kotitreenit tehdään alusta loppuun ohjaajan kanssa – aivan kuin olisit jumppatunnilla tai personal trainerin ohjattavana.

Katso etukoodisi OMA+:sta.

Tee tapoja

Työelämäkuntoon2022

Vuonna 2022 panostetaan kestävään muutokseen ja työelämäkuntoon. Lähde siis mukaan, tullaan yhdessä Työelämäkuntoon!

Parempi kunto, virkeämpi mieli ja oikea ravinto parantavat oloasi niin vapaalla kuin työelämässäkin. On tutkittu, että työ on yksi ihmiselle eniten merkityksellisyyttä tuottavia asioita. Joten kun voi hyvin työssä, voi hyvin luultavasti muutenkin elämässään.

Ota vastaan #työelämäkuntoon2022 -haaste ja hyödynnä jäsenetusi!

Sinua voisi kiinnostaa myös