Jäsenetusi liikuntaan ja hyvinvointiin

Yogaia logo

Yogaia nettijooga ja -treenit

Monipuoliset mielen- ja kehonhuoltotunnit siellä missä sinäkin – suomeksi ja englanniksi.

Jäsenetu -50 % 6 kk tilauksesta (norm. 89,94 €).

• Interaktiiviset livetunnit (webcam) ja tallenteet
    • Yli 100 uutta tuntia joka viikko
    • Monipuolinen, arkeen mahtuva sisältö (5–70 min) esim. pilates, jooga, keppijumppa, venyttely, core, HIIT, mindfulness, kahvakuula, taukojumppa, syvärentoutus, äitiysjooga, selkä vetreäksi, joogaa juoksijoille, Mimi & Kuku supersankarijooga jne. Toimii selaimella, iPhonella/iPadilla, Android-laitteilla ja AppleTV:llä.

Edun voi käyttää kerran. Katso tarkemmat ohjeet edun lunastamiseen OMA+-palvelusta.

Keventäjät logo

Keventäjät ja Keventäjät Kotitreeni

20 % alennusta puolen vuoden ja vuoden Keventäjät- ja Keventäjät Kotitreeni -jäsenyyksistä

Keventäjien jäsenenä käytössäsi ovat kaikki työkalut, asiantuntijatieto ja tuki, joilla onnistut painonpudotuksessa terveellisesti ja kestävästi. Saat käyttöösi mm. yksilöidyn ruokapäiväkirjan, liikuntaohjelman, pääsyn yhteisön keskustelupalstoille, reseptejä, ateriaehdotuksia ja paljon muuta.

Keventäjät tuo nyt myös personal trainerin kotiisi. Uudessa Kotitreenipalvelussa voit seurata suurta määrää treenivideoita. Kotitreenit tehdään alusta loppuun ohjaajan kanssa – aivan kuin olisit jumppatunnilla tai personal trainerin ohjattavana.

Katso etukoodisi OMA+:sta.

Sportive logo

Sportive audiotreenit

Sportiven maksuttomat audiotreenit tuovat ohjatun liikunnan ulkoilmaan - kesän parhaalle kuntosalille. Kokeile vaikka juoksua tai sauvakävelyä mielimaisemassasi!

Rekisteröidyttyäsi Sportiven käyttäjäksi, ovat kaikki audiotreenit käytettävissäsi maksutta vuoden 2021 loppuun saakka.

Lue lisää ja aloita ilmaiset treenit!