Jäsenedut hyvinvointisi tueksi

Vuonna 2022 panostetaan Työelämäkuntoon!

Kokonaisvaltainen hyvinvointi on tärkeää myös työelämän käänteissä onnistumiseksi. Kun voimme hyvin, jaksamme paremmin. Siksi tarjoamme jäsenillemme etuja myös oman hyvinvoinnin edistämiseksi. Muistathan myös muut etusi arjen säästöihin.

Hyödynnä jäsenetusi:

Hotellit ja kylpylät

Jäsenenämme saat jopa -20 % alennuksia hotelliyöpymisistä yhteistyökumppaneiltamme. Katso kaikki hotellitarjoukset!

Mindfulness ja rentoutuminen

Hektisen arjen keskellä on hyvä välillä rauhoittaa mieltä ja kehoa ilmaisten mindfulness-verkkokurssien parissa.

Jooga ja muu liikunta

Kaipaatko lempeää liikettä, haastetta kunnon kohottamiseen tai apua painonpudotukseen? Hyödynnä liikunnalliset ja terveyttä edistävät jäsenedut!

Hyvinvointivalmennus

Osallistu Optimal Performancen hyvinvointiluennoille tai aloita FiksuStartti 2.0 -verkkovalmennus ja pääset huippusuosittujen valmentajien Joni ja Kaisa Jaakkolan oppien parissa kohti kestävää muutosta.

Terveystarkastus

Monet tekijät vaikuttavat siihen, kuinka jaksamme arjessa, työssä ja urheillessa. Esimerkiksi vitamiinitasot ja rautavarastot voivat vaikuttaa jaksamiseen. Puhti-terveystarkastus on hyvä tapa selvittää omaan terveyteen ja jaksamiseen liittyvät arvot yhdellä mittauskerralla. Hyödynnä jäsenetusi!

Koulutusvinkkejä aiheesta

Hyödynnä myös monipuoliset hyvinvointiasi tukevat koulutukset jäsenetuihisi kuuluvassa työelämän verkkokoulutuskirjastossa. Katsellaksesi koulutuksia, sinun tulee olla rekisteröitynyt verkkokoulutuskirjaston käyttäjäksi. Jos olet jo hyödyntänyt maksuttoman jäsenetusi ja ottanut palvelun käyttöön, kirjaudu sisään ja klikkaa suoraan koulutuksiin alla olevista linkeistä. Jos et vielä ole rekisteröitynyt palveluun, voit tehdä sen jäsentemme OMA+-palvelussa osiossa Webinaarit ja koulutukset.

Käytännön keinoja työhyvinvoinnin vahvistamiseen
    ​​​​​​​
    Psyykkinen vahvuus
    Muutokset työelämässä - sopeutuminen työpaikan muutoksiin