Fiksuja arjen säästöjä jäseneduilla

Hyödyntämällä YTK-Yhdistyksen jäsenyyteen sisältyviä etuja, voit säästää satoja, jopa tuhansia euroja! Nappaa alennukset mm. hotelleista, joogapalveluista, kirjoista, tietoturvasta tai autonvuokrauksesta. Säästä vakuutusmaksuissa ja lakipalveluissa. Tai hyödynnä etuhintainen uravalmennuspaketti. Vain muutamia etuja mainitaksemme - lue lisää ja nappaa fiksut säästöt!

Opuslex-logo.

Asianajopalvelut

−15 %

Opuslex-asianajotoimistot ympäri Suomen tarjoavat −15 % toimiston hinnastosta seuraavista asianajopalveluista:

• Testamentit
    • Perukirjat
    • Perinnönjakosopimukset
    • Edunvalvontavaltakirjat
    • Avioehtosopimukset

Lue lisää OMA+:sta.

F-secure logo

F-Secure tietoturva

F-Secure SAFE: Kotimaista tietoturvaa kaikille laitteille
    ​​​​​​​F-Secure SAFE on suunniteltu suojaamaan elämääsi verkossa. Voit nauttia netinkäytöstä ilman huolia. Anna F-Secure SAFEn pitää sinut suojassa; selaa internetiä, käytä verkkopankkia, tee verkko-ostoksia, ja ole turvallisesti yhteydessä perheenjäseniisi ja ystäviisi. Palkittu tietoturvamme huolehtii sinusta ja läheisistäsi – kaikilla laitteilla joka hetki. Lue lisää: www.f-secure.com/safe

F-Secure SAFE 1 vuosi
    - 3 laitetta 39,90 € (norm. 59,90 €), etu 20 €
    - 5 laitetta 49,90 € (norm. 79,90 €), etu 30 €
    - 7 laitetta 59,90 € (norm. 99,90 €), etu 40 €

F-Secure FREEDOME VPN: Surffaa suojatusti ja anonyymisti
    Varmista yksityisyytesi kaikilla laitteillasi maailman helppokäyttöisimmällä VPN-sovelluksella. Salaa verkkoliikenteesi ilman datankäyttörajoituksia. Lue lisää: www.f-secure.com/freedome

F-Secure FREEDOME 1 vuosi
    - 3 laitetta 29,90 € (norm. 49,90 €), etu 20 €
    - 5 laitetta 34,90 € (norm. 59,90 €), etu 25 €
    - 7 laitetta 39,90 € (norm. 79,90 €), etu 40 €

F-Secure ID PROTECTION: Suojaudu identiteettivarkauksilta
    Estä hakkereita käyttämästä henkilötietojasi käyttäjätiliesi kaappaamiseen ja suojaudu identiteettivarkauksilta verkossa. Lue lisää: www.f-secure.com/id-protection

F-Secure ID PROTECTION 1 vuosi
    - 5 laitetta 19,90 € (norm 39,90 €), etu 20 €
    - 10 laitetta 24,90 € (norm 59,90 €), etu 35 €

Katso etukoodit OMA+:sta

Porukassa logo

Kimppakilpailutus

Tule mukaan kimppaan kilpailuttamaan sähkösopimuksesi!

Yhteiskilpailutuksen joukkovoimalla saadaan edullisemmat hinnat. Korkeista sähkön markkinahinnoista huolimatta kimppakilpailutuksella voit silti säästää. Porukassa kilpailuttaneet jäsenet ovat saaneet vähintään 20 % edullisemman hinnan verrattuna Energiaviraston tilastoimaan tarjoustasoon.

Osallistu OMA+:n kautta

Green Motion autonvuokraus jäsenetu -15 % YTK-Yhdistys

Auton vuokraus

−15 %

Vastuullinen ja vähäpäästöinen vaihtoehto lomille ja työmatkoille!

Hyödynnä uusi jäsenetusi ja vuokraa auto mistä tahansa Suomen Green Motion -toimipisteestä: www.greenmotion.fi

Jäsenetu on voimassa kaikkina vuodenaikoina, myös sesonkina. Etukoodilla saat alennuksen aina olemassa olevasta päivän hinnasta. Suurimman edun saat, kun varaat autosi hyvissä ajoin ennen matkaasi. Nopeus ja ennakointi on vuokra-autoillessa valttia!

Alennus koskee kaikkia autoluokkia kaikissa Suomen Green Motion -toimipisteissä, sekä Minileasing-sopimuksia (tiedustelut: reservations@greenmotion.fi).

Hae etukoodi OMA+:sta

Muistathan myös muut jäsenetusi?