arjen säästöjä jäseneduilla

Alla löydät valikoiman jäsenetuja arjen säästöihin. Muistathan myös muut, hyvinvointia tukevat jäsenedut matkailuun, liikuntaan ja virkistäytymiseen!

Opuslex logo

Asianajopalvelut

−15 %

Opuslex-asianajotoimistot ympäri Suomen tarjoavat 15 % alennuksen toimiston hinnastosta seuraavista asianajopalveluista:

• Testamentit
    • Perukirjat
    • Perinnönjakosopimukset
    • Edunvalvontavaltakirjat
    • Avioehtosopimukset

Lue lisää OMA+:sta.

F-secure logo

F-Secure tietoturva

F-Secure SAFE: Kotimaista tietoturvaa kaikille laitteille
    ​​​​​​​F-Secure SAFE on suunniteltu suojaamaan elämääsi verkossa. Voit nauttia netinkäytöstä ilman huolia. Anna F-Secure SAFEn pitää sinut suojassa; selaa internetiä, käytä verkkopankkia, tee verkko-ostoksia, ja ole turvallisesti yhteydessä perheenjäseniisi ja ystäviisi. Palkittu tietoturvamme huolehtii sinusta ja läheisistäsi – kaikilla laitteilla joka hetki. Lue lisää: www.f-secure.com/safe

F-Secure SAFE 1 vuosi
    - 3 laitetta 39,90 € (norm. 59,90 €), etu 20 €
    - 5 laitetta 49,90 € (norm. 79,90 €), etu 30 €
    - 7 laitetta 59,90 € (norm. 99,90 €), etu 40 €

F-Secure FREEDOME VPN: Surffaa suojatusti ja anonyymisti
    Varmista yksityisyytesi kaikilla laitteillasi maailman helppokäyttöisimmällä VPN-sovelluksella. Salaa verkkoliikenteesi ilman datankäyttörajoituksia. Lue lisää: www.f-secure.com/freedome

F-Secure FREEDOME 1 vuosi
    - 3 laitetta 29,90 € (norm. 49,90 €), etu 20 €
    - 5 laitetta 34,90 € (norm. 59,90 €), etu 25 €
    - 7 laitetta 39,90 € (norm. 79,90 €), etu 40 €

F-Secure ID PROTECTION: Suojaudu identiteettivarkauksilta
    Estä hakkereita käyttämästä henkilötietojasi käyttäjätiliesi kaappaamiseen ja suojaudu identiteettivarkauksilta verkossa. Lue lisää: www.f-secure.com/id-protection

F-Secure ID PROTECTION 1 vuosi
    - 5 laitetta 19,90 € (norm 39,90 €), etu 20 €
    - 10 laitetta 24,90 € (norm 59,90 €), etu 35 €

Katso etukoodit OMA+:sta

Pohjola vakuutus logo

Pohjola Vakuutus

Pohjola Vakuutuksen uudet asiakkaat saavat YTK-Yhdistyksen jäsenenä merkittäviä alennuksia omista arjen ja vapaa-ajan vakuutuksista.

Esimerkiksi kodin ja perheen vakuutukset 3 vuodeksi etuhintaan:
    1. vuosi −20 %
    2. vuosi −15 %
    3. vuosi −5 %

Lue lisää OMA+:sta

Porukassa logo

Sähkön kilpailutus

Mietitkö voisitko säästää sähkölaskuissa? Tule mukaan kilpailuttamaan sähkösopimuksesi kimpassa! Isossa joukossa pienelläkin sähkönkäytöllä on merkitystä, kun yhteisellä volyymilla saadaan edullisemmat hinnat. Voit saada jopa 25 prosentin säästön. Lue lisää uutisista!

Osallistu OMA+:n kautta

Green Motion autonvuokraus jäsenetu -15 % YTK-Yhdistys

Auton vuokraus

−15 %

Hyödynnä uusi jäsenetusi ja vuokraa auto mistä tahansa Suomen Green Motion -toimipisteestä: www.greenmotion.fi

Jäsenetu on voimassa kaikkina vuodenaikoina, myös sesonkina. Etukoodilla saat alennuksen aina olemassa olevasta päivän hinnasta. Suurimman edun saat, kun varaat autosi hyvissä ajoin ennen matkaasi. Nopeus ja ennakointi on vuokra-autoillessa valttia!

Alennus koskee kaikkia autoluokkia kaikissa Suomen Green Motion -toimipisteissä, sekä Minileasing-sopimuksia (tiedustelut: reservations@greenmotion.fi).

Hae etukoodi OMA+:sta

Muistathan myös muut jäsenetusi?